Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]

3 posters

Gå ner

Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad] Empty Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]

Inlägg  Grakzar ons jul 29, 2009 5:12 am

Min WoW karaktär.
Namn: Grakzar

Klass: Shaman

Specc: Enhancement. WINDFURY CRITS! Valde enhancement för att ja gillar att spela hybrid classer med fokus på melee. Som retribution paladin, som var kul innan blizzard gjorde det op i wotlk Razz

Alts: Pauzul, Gakk, Drphilofdoom, Krock, Krockalock, Kordh. Dom jag använder på Ahn'Qiraj iallafall Smile

Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Grakzar

Lite information om mig själv.
Namn: Sebastian(Bob-Göran Razz)
Ålder: 19
Vart bor du? Åmål

Vilken sorts uppkoppling har jag och vilken hastighet (upp och ner)? 12Mbit/s upp och ner.

Hur stabil är uppkopplingen? Super awsome, aldrig gått ner, förutom när telia fixar med något eller om åskan busar :p

Brukar du lagga i 25man instancer? Nej.

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Bror min är med och det finns en hel del kul folk.

Varför tror du att vi vill ha just dig? För att ja är störst, bäst och vackrast! Wink Nej jag vet faktiskt inte, är väl en trevlig kille som gär så gott ja kan Smile

Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? En shaman... Razz

Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Yep jag kan ta kritik. Finns det ett problem så får man lösa det så båda parter blir nöjda.

Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Didor har jag känt i hela mitt liv ^^ Har varit med i Mushroom Maniacs en del under tbc så Gecko vet ja vem det är Wink

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Allt i classic. Kara och lite Za. Allt utom ulduar i wotlk.

Vilka tidigare guilder har du varit med i? Incandescent i början av wotlk, clearade all content på 1 månad, fick lämna på grund av att min brors dator hade crashat så han fick lira när han var hemma från lumpen. Var tydligen för inaktiv Razz

Varför lämnade du dem? ^

Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nepp

Vad har du för mål i WoW? Har inga mål direkt, spelar för att det är kul Smile

Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Bara man har kul så ska det gå fint Razz

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Ofcourse!... not Razz

//Grakzar

Grakzar

Posts : 2
Join date : 09-07-29

Till överst på sidan Gå ner

Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad] Empty LIES

Inlägg  Didor ons jul 29, 2009 5:20 am

Hajj hajj. Wink
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad] Empty Sv: Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]

Inlägg  Grakzar ons jul 29, 2009 5:28 am

Didor skrev:Hajj hajj. Wink
Busiga barnet Razz

Grakzar

Posts : 2
Join date : 09-07-29

Till överst på sidan Gå ner

Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad] Empty Sv: Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]

Inlägg  Geckoman ons jul 29, 2009 6:35 am

Från Gf till trial om jag inte misstar mig. Härligt med en enhance shammie äntligen Smile
Du får trial men jag vill se din gear enchantad optimalt, inga undantag.
Glöm inte FRG.
Geckoman
Geckoman

Posts : 108
Join date : 09-06-16
Age : 51
Location : Malmö Stad

Till överst på sidan Gå ner

Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad] Empty Sv: Grakzar Shaman Enhancement [Gf till Trial-Accepterad]

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet