Sök
AFK ett bra tag? Skriv här.
Phoenix Rise :: Forum :: Rogue
Sida 1 av 1 • Dela •
AFK ett bra tag? Skriv här.
Skriv här om du ska bort under några dagar - vart, varför och för hur länge du är borta.
Nimm- Posts : 62
14k Latency
Idag, från det att jag loggade på tills nu så har jag haft tons of latency, med en topp på 14k. Har försökt lösa problemet, men telia är inte till någon hjälp då jag inte får tag på dem, och enligt deras egna mätningscentral så är det inget fel på min lina. Arbetar på problemet, och missar raid.
Phibes- Posts : 76
Kolmården
Idag far jag till Kolmården med familjen, så jag vet inte riktigt när jag kommer hem... skulle vara tacksam om ni satte mig på standby på dagens raid + att servrarna är nere... därför skriver jag här... Men jag hoppas jag kommer hem så jag kan raida
//Nímm
//Nímm
Senast ändrad av Nimm den ons jul 08, 2009 2:06 am, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : StavningsfelPÅKOLMÅRDEN)
Borta med vinden
Jag är inte hemma för tillfället... kommer troligen hem antingen på lördag eller söndag
Party i helgen
Hoppas att ni får ner lite progressraids utan Nímm!!!
//Nímm

//Nímm
Sv: AFK ett bra tag? Skriv här.
[quote="Nimm"]Jag är inte hemma för tillfället... kommer troligen hem antingen på lördag eller söndag
Party i helgen
Hoppas att ni får ner lite progressraids utan Nímm!!!
Vi ska försöka så gott vi kan, hoppas du har riktigt kul i helgen.<3

Vi ska försöka så gott vi kan, hoppas du har riktigt kul i helgen.<3
Guest- Gäst
Leksands sommarland
Fredag-Söndag blir Kittü och Phibes borta, ska ta husbil till leksands sommarland med mina två småbröder. Hoppas på dåligt väder, annars lär det vara smockfullt.
Phibes skrev:Fredag-Söndag blir Kittü och Phibes borta, ska ta husbil till leksands sommarland med mina två småbröder. Hoppas på dåligt väder, annars lär det vara smockfullt.
haha, ente alltid man hoppas på dåligt väder när man är på semester

hare så kul!
Rödspätta- Posts : 44
Som jag skrev i min apply, är en stor anhängare av gråzoner, inte kallt eller varmt utan bara alldeles lagom. Samt att det sägs att medelsvensson flyr lite sämre väder, till min fördel, då det tydligen ska vara högsäsong
Phoenix Rise :: Forum :: Rogue
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet