Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Aeger - DK - Unholy DPS

Gå ner

Aeger - DK - Unholy DPS Empty Aeger - DK - Unholy DPS

Inlägg  Guest ons jun 17, 2009 3:31 pm

Din WoW karaktär.
Namn: Aeger
Klass: Deathknight
Specc: (Ge oss gärna en förklaring till varför har du just den speccen du har)
Spelar just nu Unholy, tycker det e soft o spela samt gillar DPSen på min build.
Professions: Skinning/Mining - Skillar upp när jag inte har nått bättre för mig.
Alts: Ingen på denna servern.
Amory: (glöm ej att logga ut i ditt PvE gear) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Aeger

Lite information om dig själv.
Namn: Sollet
Ålder: 26
Vart bor du? Göteborg

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? 24mbit upp / 1 mbit ned.
Hur stabil är uppkopplingen? Har aldrig blivit från raids etc. så mkt bra?
Brukar du lagga i 25man instancer? Aldrig

Varför du vill gå med i Phoenix Down? Har en irl polare som e med i erat guild samt så vill jag göra progress å det tror jag ni kan erbjuda mig
Varför tror du att vi vill ha just dig? Jag är en erfaren spelare, har 100% raid attendance, lyssnar gärna på råd o kritik.
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? Mogen spelare som har ett gott sinne för humor och erfaren raider.
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Självklart.
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Markaro

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Allt från classic, Paus i TBC perioden, Allt pre-Ulduar med två karaktärer (mage o deathknight).
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Ingen på denna servern, PCT nyss hit.
Varför lämnade du dem? Kom tebax från en viss tids paus (innan ulduar releasades) och guildet existerade inget mer på min gammla server så jag pctade hit för att lira med polaren i erat guild.
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nope.
Vad har du för mål i WoW? Tja göra allt som går o göra PvE/Raid.
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? (Om ja så ge oss gärna en förklaring) Jarå med erfarenhet som raider o 100% attendance så bidrar jag till en hel del!

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Aeger - DK - Unholy DPS Empty Sv: Aeger - DK - Unholy DPS

Inlägg  Guest ons jun 17, 2009 3:45 pm

Låter bra, trinketsen kan du fixa upp, men ta kontakt med nån officer online så får du en invite for trial.

Texone
GM/Phoenix Rise

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet