Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Phibes the abominible, combat for life

4 posters

Gå ner

Phibes the abominible, combat for life Empty Phibes the abominible, combat for life

Inlägg  Phibes tor jun 18, 2009 6:30 pm

Namn: Phibes (The Abominible Dr Phibes)

Klass: Rogue

Specc: Combat, men gick Subtley tills jag kom till Outland, försöker mig på Mutilate pve spec, är där på inlärningsstadiet. Combat är den spec jag spelat sedan jag kom till Outland och har vant mig vid den och jag trivs med den pve som pvp. Men perfektion kommer inte av sig själv.

Professions: Herbalism/Alchemy

Alts: Crüe (Hunter) Söze (Warlock) Tinytom (Druid)

Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&cn=Phibes (fungerade inte när jag postade)

Lite information om dig själv.
Namn:Tobias R Falk

Ålder: 26

Vart bor du? Avesta, Södra Dalarna

Vem är jag: Jag är en glad öppen och spontan kille som lever för musik, tv- och dataspel samt film. Jag sitter hellre och spelar nintendo, ser på film, eller lyssnar på musik med ett glas whisky i handen än att gå ut på krogen. Är påloggad på wow under större delen av dagarna hemma, om inget annat lockar.
Jag har en hund av rasen Cavalier King Charles som heter Ville tillsammans med min flickvän och sambo Jessica, som också spelar wow. Kittü heter hon och dingar 80 i dagarna.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Kitt%C3%BC (fungerade inte heller den när jag postade)

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? 6-8 Mbit Ned / 0.78 Mbit Upp (enligt bredbandskollen.nu)

Hur stabil är uppkopplingen? Väldigt stabil så länge inte Telia wipar

Brukar du lagga i 25man instancer? Inte med min nya dator

Varför du vill gå med i Phoenix Down (Rise?)? Didor gav en kort, men varm beskrivning om medlemmarna och guildet i det stora hela och jag tyckte om det jag hörde. Samt att jag känner att jag själv behöver ett kall och ett mål när jag loggar på, för tillfället så har jag inte något riktigt kall förutom att vara social och hjälpa mina vänner i spelet. Jag vill tro att ni kan hjälpa mig med den biten. Tillsammans med er kan jag se ljuset och fortsätta framåt.

Varför tror du att vi vill ha just dig? Om inget annat så kanske jag höjer medelåldern, skämt och sido så är jag i grund och botten en teamplayer, det är nog mitt starkaste argument.
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? Min alchemy skill samt min iver att få downa nästa boss och att utvecklas som spelare.

Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Jag kan ta kritik, konstruktiv kritik, men går i gång på obefogad kritik. Jag har inget emot att bli rättad, tvärt emot, jag uppmuntrar det, så länge det är i syftet att hjälpa mig framåt, eller ett slag på fingrarna då jag gjort fel (kanske utan att veta om det), då sväljer jag stoltheten och går vidare.

Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Didor

Tidigare raid erfarenheter? Under classic och tbc såg jag på när mina nära vänner progressade, men hade ännu inte funnit något eget intresse. Under classic körde jag trial, i tbc började jag levla och jag började raida i Wotlk. Har känt på att raida det mesta i wotlk, pga failpugs så har jag inte downat VoA 25 (nya bossen), i udluar så har jag downat Flame Levithian, men det är tydligen inget att skryta om. Samt är villig att när som helst testa på old school instanser, för erfarenhetens skull.

Vilka tidigare (raid)guilder har du varit med i? Revelation, kort innan den smärre avveckligen. Samt en kort tid i Team Jerks.

Varför lämnade du dem? Revelation blev jag kickad ifrån, då jag under en flytt förlorade min uppkoppling och pga av dispyter glocalnet och felia emellan drog det ut på tiden än mer. Team Jerks valde jag att lämna för att försöka sig på att raida med några vänner i Salvation.

Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nej

Vad har du för mål i WoW? Mitt mål är och har alltid varit att utvecklas och bli bättre på min klass, lära mig samtliga specs (hybrider som fulla träd), bättre på rotations. Raida så mycket som möjligt och kanske plocka upp gearupgrades efter vägen.

Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Jag vill ändå tro att så länge som det finns tålamod och respekt spelare emellan, så kan till och med en pug lyckas. Med det sagt så förtydligar jag med ett Ja.

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Jag har alltid varit ett stort fan av medium eller mittimellan. Men som spelare tycker jag om att stå i elden där det kännss och bränns. Men med risk för att det är en kuggfråga så säger jag utanför båda två.

Slutligen så känner jag mig skyldig att berätta att jag arbetar i skift, vilket gör att jag arbetar riktigt hårt vissa veckor, och mindre hårt andra veckor, och efter riktigt hårda arbetsveckor så är jag ledig med betalning i en hel vecka. Detta är mitt sommarvikariat som pågår t o m 23/8, med hopp om fortsatt efter sommaren.
Phibes
Phibes

Posts : 76
Join date : 09-06-18

Till överst på sidan Gå ner

Phibes the abominible, combat for life Empty Sv: Phibes the abominible, combat for life

Inlägg  Guest fre jun 19, 2009 1:28 am

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Jag har alltid varit ett stort fan av medium eller mittimellan. Men som spelare tycker jag om att stå i elden där det kännss och bränns. Men med risk för att det är en kuggfråga så säger jag utanför båda två.
lawl

Nice apply...

Nimm?

Tex.

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Phibes the abominible, combat for life Empty Sv: Phibes the abominible, combat for life

Inlägg  Zilon fre jun 19, 2009 2:28 am

Riktigt imponerad av applyn...Om fler ville lägga ner lika mycket tid. GJ!
Zilon
Zilon

Posts : 82
Join date : 09-06-15
Age : 36
Location : Barskåpet

Till överst på sidan Gå ner

Phibes the abominible, combat for life Empty Re: Phibes the abominible, combat for life

Inlägg  Nimm fre jun 19, 2009 3:33 am

Tjenare Tobias!
Din apply var riktigt bra, det är så dem ska vara! Visar att du är mycket intresserad.

Det fattas en del enchants i ditt gear, men det hoppas jag att du kan fixa ASAP! bounce Vill gärna att du farmar rep med "The Sons of Hodir" för shoulderenchanten (helst epic), jag kollar på din mainhand och ser att du vill ha hit, så rekommenderar jag dig till att köra "Accuracy" istället för "Weapon Chain".

Jag ger dig en trial plats för att se vad du går för och hoppas du kan åtgärda det jag sa till dig. Så skriv till mig eller någon annan med invite rättigheter.

Accepted

Nimm

Posts : 62
Join date : 09-06-16
Age : 32
Location : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Phibes the abominible, combat for life Empty Sv: Phibes the abominible, combat for life

Inlägg  Didor fre jun 19, 2009 6:24 am

Grattis phibes! =)
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Phibes the abominible, combat for life Empty Sv: Phibes the abominible, combat for life

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet