Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Palindrome the pala healer wants to join

Gå ner

Palindrome the pala healer wants to join Empty Palindrome the pala healer wants to join

Inlägg  Guest lör jun 20, 2009 12:55 pm

Din WoW karaktär.
Namn: Palindrome
Klass: paladin healer
Specc: (Ge oss gärna en förklaring till varför har du just den speccen du har) för att hela så bra som möjligt i instanser
Professions: mining / JC - maxed
Alts: yes a bunch ^^
Amory: (glöm ej att logga ut i ditt PvE gear) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Palindrome

Lite information om dig själv.
Namn: Petra
Ålder: 37
Vart bor du? numera i Norrtälje

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? inte säker men den är effektiv
Hur stabil är uppkopplingen? mycket stabil
Brukar du lagga i 25man instancer? nej inte när jag tar bort lite addons före raiden

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? för att många av mina sköna spelkompisar finns i gillet
Varför tror du att vi vill ha just dig? jag är rolig, pålitlig och envis ;-D
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? en positiv inställning och bra helning (enligt andra ^^)
Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? konstruktiv kritik lyssnar jag på och tar till mig av
Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? alla som tidigare varit medlemmar i MM

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) har spelat WoW från början
Vilka tidigare guilder har du varit med i? Mushroom Maniacs
Varför lämnade du dem? gillet föll i småbitar
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? nej
Vad har du för mål i WoW? räda och ha kul med kompisar, downa bossar och få bättre gear
Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? (Om ja så ge oss gärna en förklaring) tja, vad jag läst och hört om gillet... ja, det ser så ut :-)

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? inte särskilt, inte heller i skugghål :-( snälla tvinga mig inte!!!!

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Palindrome the pala healer wants to join Empty Sv: Palindrome the pala healer wants to join

Inlägg  Guest lör jun 20, 2009 1:03 pm

Tjena Petra,
ville bara skriva och säga att vi uppmärksammat din apply och att vår palaCL svarar asap...

Lycka till.

Texone
GM Phoenix Rise

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Palindrome the pala healer wants to join Empty Sv: Palindrome the pala healer wants to join

Inlägg  Zilon sön jun 21, 2009 1:27 pm

Givetvis ar du valkommen in Petra:) Vill dock att du fixar maxade enchants pa ditt gear innan nasta raid(Dvs Onsdag). Whispa mig eller nagon annan i management, sa fixar vi en invite:) Ser fram emot att spela med dig igen

ACCEPTED
Zilon
Zilon

Posts : 82
Join date : 09-06-15
Age : 36
Location : Barskåpet

Till överst på sidan Gå ner

Palindrome the pala healer wants to join Empty Sv: Palindrome the pala healer wants to join

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet