Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


GM blir spontan... på gott och ont.

Phoenix Rise :: Forum :: Public :: NEWS

Gå ner

GM blir spontan... på gott och ont. Empty GM blir spontan... på gott och ont.

Inlägg  Guest ons jun 17, 2009 4:16 pm

Efter en något vinglig startsträcka lyfte det nya gillet och gjorde en godkänd insats i Ulduar 10. Anledningen till att vi inte kom iväg beror nog delvis på att vi var mitt emellan två gillen och alla inte hade full koll. Men ge det några dagar så kommer vi att lyfta mot högre höjder och med en säkrare flygteknik bli mer samspelta.

Några minus idagens raid:
Alla hade inte buffmat och flasks med sig. Det var utsatt en 25-manna Ulduar och det borde innebära att alla skulle ha det med sig.
Alla hade heller inte frostresistence gear med sig, vilket gjorde att det omöjligt att ta ner Hodir. Frost resitence gear är ett måste. Chest + en del till ska användas.
Det var för mycket tjatter i raiden på venten. Venten är till för raidleadern och ev. vid behov GM. Ingen annan behöver yttra sig. När vi kör naxx25 kan vi softa lite mer, men jag vill ändå ha någon form av kvalitet på snacket. Inget nedvärderande prat om någon annan.

Två medlemmar lämnade gillet, tydligen i protest mot att jag gav Radzith en trial-period. De menade att han var för ung och omogen. Jag kan hålla med om att det blev en hel del pladder mellan honom och divahn, men det kommer inte att upprepas eftersom de i så fall kommer att bli utbytta under raiden. Däremot tycker jag att RAdzith gjorde ett bra jobb i Ulduar och jag anser att han förtjänar sin trial-period.

Förutom Radzith joinade även en dps-DK, Aeger som vi hälsar välkommen och önskar lycka till. Så trots allt anser jag att vi höjde standarden på gillet.

Till sist när det gäller buffs och liknande. Som Didor sa ska alla gå in och läsa reglerna för raider så ni vet vad ni ska ha med er. Under juni månad kommer det INTE att serveras någon fishfeast, alla SKALL ha med sig egen buffmat.

Texone
GM Phoenix Rise

"Jag är inte rädd, jag kan flyga..."

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


Phoenix Rise :: Forum :: Public :: NEWS

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet