Phoenix Rise
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Sök
 
 

Visa resultat som:
 


Rechercher Avancerad sökning


Foner. Undead living Warlock

4 posters

Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty Foner. Undead living Warlock

Inlägg  Foner mån jun 22, 2009 8:40 am

Din WoW karaktär.

Namn: Foner

Klass:Undead Warlock

Specc: 41/30 = Demo/destro Enkel specc ger bra dps även i fighter där man behöver röra sig ect... Är sugen på att spela Deeepppp Destro också, Beror på va Gm/Cl säger.

Professions:Tailoring 445 Enchanting 449 (tror jag)

Alts: Hmm inte mycket att nämna här en lvl 29 Twink för tillfället en lvl 73 dk.

Amory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ahn%27Qiraj&n=Foner
(tror de vart pvp gear nu men wispa så kan jag dra på mig de andra)

Lite information om dig själv.

Namn:Christofer (Ja de e bara ett F skulle tydligen va så Wink )

Ålder:21

Vart bor du? Finns ingen annan stad än Stockholm ^^

Vilken sorts uppkoppling har du och vilken hastighet (upp och ner)? In game ca 40 ms 25-50 fps Enligt bredbandskollen. 0.54 6,62

Hur stabil är uppkopplingen?Så länge inte levrantören fakkar sig har jag absolut inga problem.

Brukar du lagga i 25man instancer? Nee välldigt sällan.

Varför du vill gå med i Phoenix Rise? Disiplenerad, organiserad seriöst, finns inge mer att begära av en guild. Okej skönnt snacka å en avkoplande attetyd men men Wink

Varför tror du att vi vill ha just dig? De vill ni antagligen inte så de e tur att jag vil ha er xD
Vad kan du tillföra till våra raider och till vår guild? En spel sugen warlock med förhopnings viss bra dps

Kan du ta kritik? Hur hanterar du kritik? Helt ärligt kan jag va den sämsta förloraren som ni någonsin träffat, sen om de är en bra eller dålig grej får ni avgöra, befogad kretik som gör en bättre som spelare eller person, är alltid vällkomen obefogad kretik eller oskyldigt anklagande, kan man hålla för sig själv.

Känner du någon i guilden och isåfall vem/vilka? Har spelat mycket med 2kanon killar.
Didor och Trawler. (jäclar va du ska få pisk i dps JESPER Wink )

Tidigare raid erfarenheter? (Classic - TBC - WotLK) Jag började spela wow i slutet av TBC där jag endast pvpade, raidade aldrig (1700 rating 2vs2)
Wotlk hmm clerade allt utom os 3d körde harde mods på de mästa ect
Tog en paus 1 vecka före Ulduar då även den guilden jag raidade för dissbanade.

Vilka tidigare guilder har du varit med i? Reveletion. (med Didor och Trawler) Samt ett besök i Untamed brutaly.

Varför lämnade du dem? Reveltion dissbanade typ efter något bråk alla leftade, jag var kvar i 2-3 månader me 9 andra merbers (under den tiden jag inte spelade specielt mycket)
Untamed Dissbanade Gm (turelio) tömde G banken å jojina en annan guild
Har du sökt till någon annan guild och isåfall vilken? Nej men de beror på resultatet av denna apply har annat på gång om nu mit första val inte går hem.

Vad har du för mål i WoW? Raidmässt kan man inte ha något annat mål en att downa allting med ett skönt gäng och känna att man gjort något tillsamans,
Pvp mässigt så HATArrrrrr jag har dö så där kan man bara bli bättre (pvpar mycket när de inte raidas)

Tror du att vi kan hjälpa dig att nå dem mål/målen? Jag inte bara tror jag vet att möjligheten finns, förklaringen är enkel, ni vet va ni gör och ni gillar det.
ja gillar de jag gör men frågan är om jag vet vad jag gör ^^

Tycker du om att stå i blizzards eller fire? Njeaaaa mörka hål e mer min grej.


Hitta ingen punkt där jag riktigt kunde beskriva vad jag gör när jag inte spelar.
Chrsitofer, 21
jobbar vissa perioder välldigt mycket, andra inte alls Har kock som yrke å jobbat under hela gymnasiet 1,5 år på heltid, älskar att resa åker massor av Snowboard även börjat skata, när ja inte gör detta tillbringar jag min tid me datorn eller mina vänner.
Ser bara fördelar med en svensk guild då jag har Dyslexi och skolan inte va riktigt min grej ^^ (konstigt fanns alltid massa andra saker som va roligare att göra )


/Foner i Facebooked your mom

Foner

Posts : 6
Join date : 09-06-22

Till överst på sidan Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty gött

Inlägg  Didor mån jun 22, 2009 9:32 am

Tjenare Foner. Trevligt att du hittade hit.
Mycket bra och trevlig spelar, en av topp dps som jag och Trawler låg och slogs mot i dmg done i naxx25 i Revelation.

Lycka till =)
May the force be with u, young padawan Foonie Wink
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty Härligt

Inlägg  Nimm mån jun 22, 2009 9:40 am

En till warlock skulle inte sitta fel!

Roligt att du hittade hit och lycka till!

//Nímm Rogue CL

Nimm

Posts : 62
Join date : 09-06-16
Age : 32
Location : Gnesta

Till överst på sidan Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty Sv: Foner. Undead living Warlock

Inlägg  Guest mån jun 22, 2009 10:30 am

Nice Apply,Didor känner du ALLA på denna servern^^ Laughing

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty Sv: Foner. Undead living Warlock

Inlägg  Admin mån jun 22, 2009 2:34 pm

Du får en trial ta kontak med en officer när du kommer online.

ACCEPTED

Admin
Admin

Posts : 20
Join date : 09-06-12

https://phoenix-rise.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty Sv: Foner. Undead living Warlock

Inlägg  Didor mån jun 22, 2009 2:56 pm

Känner många bra spelar på denna server, spelat här snart i 4 år Smile
Didor
Didor

Posts : 104
Join date : 09-06-15
Age : 35
Location : Sollebrunn

Till överst på sidan Gå ner

Foner.   Undead living Warlock Empty Sv: Foner. Undead living Warlock

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet